4 תשובות
שואל השאלה:
האא... אז לא כדאי לחיות בבודפסט ?
אין שמה בכללהומלסים ואף אחד לא מעשן..ממש נקי שם כמו סינגפור..
האא... אז לא כדאי לחיות בבודפסט ?
אין שמה בכללהומלסים ואף אחד לא מעשן..ממש נקי שם כמו סינגפור..
אנונימי
כמו מרקש ... אותו הדבר
מזרח אירופה לא נחשב למקום עם רמת חיים גבוהה. הונגריה כן חברה באיחוד האירופי, מה שמקנה יתרון לבודפשט, אבל רמת החיים שם לא נחשבת לגבוהה באופן יוצא דופן. ביחס להונגריה עצמה? כן, רמת החיים בבודפשט גבוהה. ביחס לשאר העולם? היא עיר גדולה ממוצעת.
יחסית עיר די טובה לחיות
בהתחשב בזה שהיא קצת יותר מפגרת מן המדינות היותר מתקדמות באירופה
החיים בה יותר זולים וזה יתרון עצום
העיר מתפתחת כל הזמן וכבר הפכה בית גם לעסקים
איכות חיים טובה יחסית
בתור גבר לגבר אגיד לך משהו : הבחורות ההונגריות מאוד מאוד יפות
הרבה בלונדות עם רגליים ארוכות ועיניים כחולות
(יש גם לא מעט עם שיער שחור -------------------- גם נראות 'ליגה')
בן דוד שלי מ ניו-יורק ז"ל אמר לא פעם שהבחורות הכי יפות הן :הישראליות,וההונגריות
הונגרים יחסית לאירופאים יותר חמים וסימפטיים בגדול
**************************
בודפשט מקום יחסית טוב לחיות
אבל עדיין :שוויץ,אוסטריה,גרמניה,הולנד עוקפים אותה בפער ברמת איכות -חיים
בהצלחה גבר
בהתחשב בזה שהיא קצת יותר מפגרת מן המדינות היותר מתקדמות באירופה
החיים בה יותר זולים וזה יתרון עצום
העיר מתפתחת כל הזמן וכבר הפכה בית גם לעסקים
איכות חיים טובה יחסית
בתור גבר לגבר אגיד לך משהו : הבחורות ההונגריות מאוד מאוד יפות
הרבה בלונדות עם רגליים ארוכות ועיניים כחולות
(יש גם לא מעט עם שיער שחור -------------------- גם נראות 'ליגה')
בן דוד שלי מ ניו-יורק ז"ל אמר לא פעם שהבחורות הכי יפות הן :הישראליות,וההונגריות
הונגרים יחסית לאירופאים יותר חמים וסימפטיים בגדול
**************************
בודפשט מקום יחסית טוב לחיות
אבל עדיין :שוויץ,אוסטריה,גרמניה,הולנד עוקפים אותה בפער ברמת איכות -חיים
בהצלחה גבר
באותו הנושא: