4 תשובות
את האמת שאין לי מושג, אבל אני חייבת לאחל לך בהצלחה ענקית! אני מכירה את התוכנית הזאת אז בראיון היום דברי בביטחון, תהיי את ותראי להם מה זה:)
אנונימית
שואל השאלה:
וואי תודה רבה! מאיפה מקירה? יודעת עוד דברים?
שואל השאלה:
וואלה
עברת ראיון או שהחלטת שלא?
האמת שאני כמעט נרשמתי שנה שעברה ובסוף החלטתי שלא, אבל התוכנית נשמעת מדהימה, קראתי על פרויקטים שעשו ועל הרצאות. נשמע ממש מעניין.
אנונימית