3 תשובות
משחקי אסטרטגיה מאד משפיעים, לטובה ולרעה
אני אוהבת פאבגי
רמיקוב
טרנספורמייס
מונפול
קוין מאסטר
טאקי
אקולוקו אהבת חיי אוף
משחקים שמשפיעים לרעה זה החרא הזה שיש במחשב שצריך ללחוץ מבלי להתקע בפצצה משהו כזהלא זוכרת תשיט הזה זה המשחק הכי מעצבן בעולם
רמיקוב
טרנספורמייס
מונפול
קוין מאסטר
טאקי
אקולוקו אהבת חיי אוף
משחקים שמשפיעים לרעה זה החרא הזה שיש במחשב שצריך ללחוץ מבלי להתקע בפצצה משהו כזהלא זוכרת תשיט הזה זה המשחק הכי מעצבן בעולם
משחקים שמשפיעים לרעה הם בעיקר משחקים ממכרים, כאלה שולחים לך הודעות אחרי שלא שחקת כמה ימים או שדורשים ממך כסף אחרי זמן מה או בשביל לקבל שדרוגים, אלה משחקים מניפולטיביים ובדרך כלל הרמה שלהם נמוכה.
משחקים שיש בהם סקסיזם, גזענות, מסרים בעייתיים וכדומה הם משחקים שלדעתי צריך לשים לב לתוכן שלהם אבל הרבה פעמים זה תוצר של התקופה.
אני משחק בעיקר קווסטים, מה שנקרא משחקי הרפתקאות (לא להתבלבל עם הרפתקאות-פעולה כמו זלדה, אני מדבר על הצבע והקלק ומשחקים עם מעבד טקסט כמו מסע המלך או יומו של הטנטקל), להרבה משחקים נוסטלגיים אבל אני נהנה הרבה גם ממשחקי חשיבה (puzzle games), פלטפורמה ותפקידים.
אני פחות אוהב משחקים שמתמקדים בקומבט ומעדיף משחקים שדורשים ממך לחשוב ולהיות מחוכם, אני גם אוהב סיפור טוב (לא חובה) אבל יש לי ביקורת חריפה על המסורת של קדימון לא אינטראקטיבי בתחילת משחקים.
משחקים שיש בהם סקסיזם, גזענות, מסרים בעייתיים וכדומה הם משחקים שלדעתי צריך לשים לב לתוכן שלהם אבל הרבה פעמים זה תוצר של התקופה.
אני משחק בעיקר קווסטים, מה שנקרא משחקי הרפתקאות (לא להתבלבל עם הרפתקאות-פעולה כמו זלדה, אני מדבר על הצבע והקלק ומשחקים עם מעבד טקסט כמו מסע המלך או יומו של הטנטקל), להרבה משחקים נוסטלגיים אבל אני נהנה הרבה גם ממשחקי חשיבה (puzzle games), פלטפורמה ותפקידים.
אני פחות אוהב משחקים שמתמקדים בקומבט ומעדיף משחקים שדורשים ממך לחשוב ולהיות מחוכם, אני גם אוהב סיפור טוב (לא חובה) אבל יש לי ביקורת חריפה על המסורת של קדימון לא אינטראקטיבי בתחילת משחקים.
אנונימי
באותו הנושא: