10 תשובות
לא
זה משהו ששונה בך ולא דומה לאחרים
זה משהו ששונה בך ולא דומה לאחרים
ממש לא חח זה דווקא חמוד
אנונימית
שואל השאלה:
גם לא שיש לי את זה כל הזמן פשוט בדרך כלל זה קורה לי מאוד הרבה
גם לא שיש לי את זה כל הזמן פשוט בדרך כלל זה קורה לי מאוד הרבה
אנונימי
לא
ממש לא
אני בקטע עם מישהו שיש לו את אותה הבעיה כמו שלך, הוא ממש חסר ביטחון בנוגע לזה.
ובאמת שאנשים נותנים יותר מדי תשומת לב לבעיות שלהם, ואחרים בכלל לא שמים אליהן לב. ממש בקטנה, הכל טוב. העיקר שתהיה מאושר ומשוחרר
ובאמת שאנשים נותנים יותר מדי תשומת לב לבעיות שלהם, ואחרים בכלל לא שמים אליהן לב. ממש בקטנה, הכל טוב. העיקר שתהיה מאושר ומשוחרר
זה לא כזה נורא.לפי דעתי זה בעיה יחסית קטנה למרות שגם תלוי ברמת הגמגום אבל גמגום ממוצע לדעתי זה לא ביג דיל
לא אבל יש אנשים שלא פשוט להם להתמודד עם שוני
הייתי מאוהבת במישהו עם גמגום ודווקא ממש אהבתי את זה לא יודעת למה
אנונימית
באותו הנושא: