לפני 5 שנים בכיתה ד ההורים שלי התגרשו, הם אף פעם לא הראו לנו שמשהו לא תקין. לפני כמה ימים חשבתי על זה שוב, ופתאום נזכרתי ששלושה ימים לפני שהם סיפרו לנו שהם מתגרשים אני חלמתי שהם מתגרשים... זה אומר משהו? ושוב פעם, לא הייתה לי שום סיבה לדעת את זה כי אני הייתי בטוחה שההורים שלי הם הזוג הכי מושלם שקיים..