3 תשובות
את לא נשמעת כמו מישהי משוגעתת
אל תתייחסי..
אל תתייחסי..
לא, גם חברה שלי התאשפזה במוסד פסיכיאטרי בגלל בעיות אכילה.. לא כולם שם פסיכים, זה ממש לא נכון
פשוט אל תתייחסי!
אנונימי
באותו הנושא: