6 תשובות
ארצות הברית שרדה כבר כמה שפלים כלכליים, היא תשרוד גם את זה.
בכנות, לא ממש אכפת לי. השפל הכלכלי של שנות ה30 של המאה הקודם שיפר את הקולנוע, אולי זה ישפר אותו שוב.
FML
לא
שואל השאלה:
יהיו פה כמה שנים בסגנון וונצואלה בקיצור
אנונימי
שואל השאלה:
השפל הכלכלי של ארה"ב הייתה בין התקופות הגרועות לחיות בהן, היו המון רעבים והומלסים
אנונימי
באפריקה יש עשרות שנים של רעב ואף אחד לא שם עליהם.
FML
שואל השאלה:
הכל יחסי
אנונימי