8 תשובות
ואו לגמרי.
רק אתמול צפיתי בפרקים הראשונים של התחקיר 'רוצח כביש החוף', ממש מצמרר באיזה קלות הוא אנס את הקורבנות שלו ורצח אותן.
האמת שיצא לי לחשוב על זה לא פעם ולא פעמיים . וכן . מפחדת מזה כלכךך !
מאוד מטריד..
לפעמים אני הולך ברחוב וחושב לעצמי, רגע.. יכול לבוא עכשיו מישהו לדקור אותי ולברוח. בלי שום סיבה..
צודקת.
אנונימי
כן זה די מטריד
גם ילד בן 12 יכול לבוא מאחורי מישהו ברחוב לדקור אותו ולהרוג אותו.
ככה זה הטבע
ממש נכון
גם נפשית וגם פיזית
הכי נורא זו העובדה שמוות זה שניות, אבל ליצור חיים לוקח שנה+-
ממש
וגם מעניין אותי לדעת מה עובר על אנשים שרוצחים בלי סיבה
אנונימית