התחברות
הרשמה
מה לעשות אם אני ממש מתגעגעת למישהו ורק בוכה?
23 במרץ 2020, 02:09
בכי
דיכאון
געגוע
דמעות
מצב רוח
3 תשובות
אין מה לעשות חוץ מלהגיד לו משהו
~
~lliell~
אין הרבה מה לעשות חוץ מלהמשיך הלאה, באמת מנסיון
Chandler Bing
תנסי להחזיר אותו לחיים שלך
S
Sus girl
באותו הנושא:
אני מתגעגעת לאמא שלי שנפטרה לי ואני בוכה פה את החיים
אני בוכה עכשיו באמצע הלילה כי אני מתגעגעת לחבר שלי, מה אתם עושים עכשיו?
חברה שלי בוכה שאלתי אותה מה קרה ואם הכל הסדר, והיא אמרה שהיא מתגעגעת למישהו
אני נורא מתגעגעת למישהו שהפסיק לדבר איתי מה אפשר לעשות?
מה זה אומר אם הפרידה טריה ואני לא מתגעגעת ולא בוכה?
אני כלכך מתגעגעת לחבר שלי,זה הורג אותי אני בוכה פה.מה לעשות?בת 18.
מה לעשות אם אני מתגעגעת למישהו ואני לא יכולה לעשות עם זה כלום
אני תמיד בוכה בגללו אני מתגעגעת והוא מתעלם ממני כל הזמן מה לעשות??
מתגעגעת לבסטי שלי..אני בוכה
הגיוני שאני בוכה בגלל שאני מתגעגעת לחבר שלי?
אני נורא מתגעגעת לבית הספר. אני בוכה בלילות. מה לעשות?