5 תשובות
אולי תנסי לדבר איתה שוב? אבל הפעם במקום לברר אם קרה משהו תגידי לה את האמת, תגידי לה שזה מפריע לך ושהיא חסרה לך, תגידי בדיוק את הדברים שפרקת פה. מה יש לך להפסיד אם גם ככה המצב לא משהו?
אני מבינה שזה קשה אבל באיזשהו מקום למרות זאת זה טבעי, המון פעמים כשמסיימים תיכון כל אחד הולך לכיוון אחר בחיים שלו ונהיים נתקים וחברויות מתפרקות לפעמים. גם אני לקחתי את זה קשה, את המעבר הזה ואת זה שכל מי שהייתי רגילה אליו בתיכון כבר לא יהיה.. מבינה אותך. שוב, דברי איתה, זאת העצה שלי.
אני מבינה שזה קשה אבל באיזשהו מקום למרות זאת זה טבעי, המון פעמים כשמסיימים תיכון כל אחד הולך לכיוון אחר בחיים שלו ונהיים נתקים וחברויות מתפרקות לפעמים. גם אני לקחתי את זה קשה, את המעבר הזה ואת זה שכל מי שהייתי רגילה אליו בתיכון כבר לא יהיה.. מבינה אותך. שוב, דברי איתה, זאת העצה שלי.
שואל השאלה:
about a girl^ דיברתי איתה ואמרתי לה אתזה כמה פעמים כמה שהיא חסרה לי ..והיא תמיד אומרת גמאני וכן חייב להיפגש .אפילו מקודם לפני שכתבתי פה היה לנו שיחה בווצאפ של היי מה קורה? אמרתי שאני מתגעגעת והיא אמרכ כרגיל כן חייב להיפגש..אמרתי לה שעולה לי לבכות רק מלחשוב על כלזה והיא אמרה "גם אני וגמלי" והיא מתנהגת כאילו אנחנו לא יכולות להיפגש
about a girl^ דיברתי איתה ואמרתי לה אתזה כמה פעמים כמה שהיא חסרה לי ..והיא תמיד אומרת גמאני וכן חייב להיפגש .אפילו מקודם לפני שכתבתי פה היה לנו שיחה בווצאפ של היי מה קורה? אמרתי שאני מתגעגעת והיא אמרכ כרגיל כן חייב להיפגש..אמרתי לה שעולה לי לבכות רק מלחשוב על כלזה והיא אמרה "גם אני וגמלי" והיא מתנהגת כאילו אנחנו לא יכולות להיפגש
אנונימית
אם ככה אולי עדיף לשחרר.. נראה שהיא המשיכה בחיים ושהיא פחות מעוניינת. עם כמה שזה קשה היא לא החברה האחרונה שתהיה לך, תנסי להעסיק את עצמך כמוהה, נשמע שהיא עסוקה. כשיוצאים מהבית דברים קורים, את לא יודעת את מי תפגשי, כמו כל מערכת יחסים מאיזה סוג שהיא - זה יעבור תאמיני לי. עד אז תנסי להיות בגישה של מי של מעוניין, פשוט לא צריך, פשוט אל.
שואל השאלה:
high&dry^
תמיד אני אומרת לעצמי תעזבי תתקדמי אבל בלב שלי אני יודעת שאני לא יכולה לשייך אותה לעבר שלי..
בבית ספר היא לנו חרא חוויה ממש לא מדהימה והיינו רק אחת עם השניה..
ואם את אומרת נתק ,היא באמת מנותקת אבל ממשיכה לשלוח פה ושם רק הודעות של "היי מה קורה" מעבר לזה כלום. שבכלל אין לי חשק לענות עלזה ועוד יותר כואב לי
היא מתנהגת כאילו הכל רגיל ביננו בלי לשתף כלום
קשה לי עם זה ברמות
high&dry^
תמיד אני אומרת לעצמי תעזבי תתקדמי אבל בלב שלי אני יודעת שאני לא יכולה לשייך אותה לעבר שלי..
בבית ספר היא לנו חרא חוויה ממש לא מדהימה והיינו רק אחת עם השניה..
ואם את אומרת נתק ,היא באמת מנותקת אבל ממשיכה לשלוח פה ושם רק הודעות של "היי מה קורה" מעבר לזה כלום. שבכלל אין לי חשק לענות עלזה ועוד יותר כואב לי
היא מתנהגת כאילו הכל רגיל ביננו בלי לשתף כלום
קשה לי עם זה ברמות
אנונימית
שואל השאלה:
^תודה על השיר❤
^תודה על השיר❤
אנונימית