אוקיי אז אם אני אוכלת ארוחת בוקר טוסט מלחם חום עם פרוסה של גבינה צהובה 9 אחוז 2 ירקות (מלפפון עגבניה) ו2 ביצי עין . ואז חצי שעה שעה אחרי יוגורט עם תפוז ותפוח וקצת אגוזים וקצת ברנפלקס. ואז שעתיים שלוש אחרי אוכלת נגיד היום פתיתים עם ירקות בפנים פלוס 2 שניצל ברוקולי(99 קלוריות לאחד) ומנה מרק ירקוצ. ואז בערב גם 2-3 שעות אחרי לחמניה ממש קטנה כזאת וסלט ממלפפון צנונית ובצל וקוטג . הארוחת בוקר שלי היא כל יום טוסט וחביתה מ2ביצים ו2 ירקות ואם אני עדיין רעבה אוכל יוגורט נגיד כמו היום . ואני עושה 2-4 שעות לפני השינה ספורט של chloe ting כמעט כל יוםמ