התחברות
הרשמה
אם אני רוצה לספר למישהו על משהו שקשה לי בחיים זה נקרא פריקה?
23 במרץ 2020, 00:11
פריקה
חיים
מצב רוח
קשיים
דיכאון
3 תשובות
כן
R
Rismfm
כן.
i
integer
כן
א
אורה ושמחה
באותו הנושא:
קרה לכם פעם שסיפרתם משהו למישהו שלא הייתם צריכים לספר?
היי אני רוצה לספר את זה למישהו אז
יש לכם דברים שקשה לספר לאנשים פנים מול פנים או משהו לפרוק?
מישהי שיכולה שאני אספר לה משהו שקרה בפרטי ותגיד לי מה היא חושבת? אני ממש רוצה לספר למישהו ואין לי למי
עדיין קשה לי להבין מה קרה עם ג'סי משהו יכול לספר לי את כל הסיפור?
סיפרתי לחבר שלי משהו רציני ושהיה לי קשה לספר לו ו
החבר הכי טוב שלי הוא הדף כי שאני רוצה לספר לו על משהו שמכיאב לי , שמציק לי וקשה לי ואני לא יכולה לשתף ..
ספרו לי על מקרה שעברתם תקופה קשה, בגלל פרידה, פגיעה או משהו בסגנון,
מעצבן אותי שאני לא מסוגלת להשאיר משהו אחד שקשור אליי בלב בלי לספר למישהו!
אני צריכה חבפר למישהו על עצמי משהו , לאדעת מה לספר אני משעממת מה הייתם כותבים אם היו אומרים לכם לספר משהו על עצמכם?
למישהו יש נושא ומילה משהו קשה לאיש תלוי פליז ?