4 תשובות
אני לא כותבת על הדף , אני מציירת לכן אני יכולה להזדהות איתך ואת ככ צודקת
את צודקת
אבל דף לא יכול להגיד לך מה לעשות או להגיד מה יעזור לך
אני לא כותבת אבל כן אני מרגישה ככה עם עצמי. שתדעי שאת תמיד יכולה לדבר איתי אם את מרגישה צורך לפרוק.
כן