התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על הפזמון הזה?כדאי להמשיך לכתוב את זה לשיר?

פזמון:
אותה אני עדיין אוהב
אבל אהבה זה לא תרופה
לא מקלה על הכאב
מרגיש כבר כמו גופה
22 במרץ 2020, 12:12
חוות דעתשירהדעות גולשיםביקורת    
תשובה אחת
פחות התחברתי, אבל אתה צריך לעשות מה שאתה רוצה. אם בא לך להמשיך את זה לשיר אז לך על זה ואל תיתן לאחרים להשפיע :)
M
MyNameIsAriel
באותו הנושא:
חושבים שכדאי להמשיך הנדסאים(יג יד) או שעדיף כבר ישר להתגייס?
מה אתם חושבים על הפזמון? (פזמון בלבד) נכון טוב?
מה אתם חושבים על השיר ועל הפזמון?
מה אתם חושבים על הפזמון הזה?שווה להמשיך?
מה אתם חושבים על הפזמון הזה?
כדאי לי להמשיך לוציפר או להמשיך לקרוא סיפור בוואטפד?
גם אתם חושבים שזה שיר ממש ממש ממש טוב, ובמיוחד הפזמון ממש קליט?
מה עדיף לעשות עליו קאבר הפזמון של ממעמקים או הפזמון עד שתחזור של יובל ?
כתבתי פזמון שווה להמשיך אותו לשיר שלם?
מה אתם חושבים שמניע אנשים מיליארדרים להמשיך לעבוד?
חושבים שביבי צריך להמשיך עוד קדנציה? למה?