2 תשובות
יפה, אהבתי.
הייתי מורידה את השורה - "זה לא אתה את אמרת"
ושרתי את זה בלחן שעכשיו סתם המצאתי (לחן של מזרחית) ודי אהבתי חח
הייתי מורידה את השורה - "זה לא אתה את אמרת"
ושרתי את זה בלחן שעכשיו סתם המצאתי (לחן של מזרחית) ודי אהבתי חח
אנונימית
הייתי משנה את אמרו לאמרנו
ואת השתי שורות האחרונות
ואת השתי שורות האחרונות
אנונימית
באותו הנושא: