2 תשובות
יפה, אהבתי.
הייתי מורידה את השורה - "זה לא אתה את אמרת"

ושרתי את זה בלחן שעכשיו סתם המצאתי (לחן של מזרחית) ודי אהבתי חח
אנונימית
הייתי משנה את אמרו לאמרנו
ואת השתי שורות האחרונות
אנונימית