5 תשובות
כן וזה רק בתגובה לזה שאנשים הסתובבו בחוץ כאילו אין כלום, אם זה לא היה קורה אז המשטרה לא הייתה צריכה לאכוף את זה.
אני וחברים מסתובבים חופשי
אנונימית
כן זה נכון אצלנו יש קנס של 5000
באותו הנושא: