6 תשובות
כן אני עובד שם אז אני יודע שבסניף שלנו החזרנו אבל שוב זה רשת ולא סניף
כן הם גם הרחיבו את התפריט
כן, אבל לא הכל 5... יש גם דברים ב8 וב10. הייתי שם אתמול.