התחברות
הרשמה
איך נפתחים לאדם שיש לך רגשות ומספרים לו על זה ?
22 במרץ 2020, 01:34
2 תשובות
"אני אוהב אותך" בשיא הכנות, פשוט.. או "אני מרגיש מעבר"
וזהו
X
XNIT
אממ לדעתי פשוט להגיד את זה ולשתף את הבן אדם גם אם זה מרגיש מאוד קשה זה גם מאוד מקל להוריד את זה
א
אמ סי סבא