2 תשובות
"אני אוהב אותך" בשיא הכנות, פשוט.. או "אני מרגיש מעבר"
וזהו
אממ לדעתי פשוט להגיד את זה ולשתף את הבן אדם גם אם זה מרגיש מאוד קשה זה גם מאוד מקל להוריד את זה