5 תשובות
אני מגלחת
שואל השאלה:
אבל זה כואבב
אבל זה כואבב
אנונימית
די תלוי ברמת שעירות. לחברות שלי לדוגמא יש גם בירכיים הפנימיות למעלה והן מגלחות שם.
אני לא מגלחת באיזורים האלה כי אני לא צריכה.
העצה שמעליי ממש טובה
אני לא מגלחת באיזורים האלה כי אני לא צריכה.
העצה שמעליי ממש טובה
הינה
קישורים מצורפים:
תגלחי בעדינות ובזהירות אם את יכולה תגזרי את הרוב ואז יהיה לך הרבה יותר קל לגלח. משהו חשוב זה שאת צריכה לגלח בסוף המקלחת.. ועם מים קרים, תשמשי במרכך או שמפו או קצף גילוח, מה שאת חושבת שהכי מתאים בשבילך
באותו הנושא: