6 תשובות
זכותה לגיטימי
ים בריכה. כולם ככה
ים בריכה. כולם ככה
שכל הכבוד להן.
אין לי דעה ככ,שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה ואם זה טוב להם שישימו.
הן גם בני אדם לא הבנתי מה הבעיה יאן
אין לי דעה ככ,שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה ואם זה טוב להם שישימו.
הן גם בני אדם לא הבנתי מה הבעיה יאן
מותר להן
דעתי עליהן, הן אמיצות, אבל במראה בלי להתייפייף זה יגעיל אותי
דעתי עליהן, הן אמיצות, אבל במראה בלי להתייפייף זה יגעיל אותי
אנונימי
הכי אמיץ היום בחברה המגעילה של ישראל
כל הכבוד על האומץ
באמת שמעריכה את זה.❤
באמת שמעריכה את זה.❤
שיעשו מה שהן רוצות עם הגוף שלהן אני מניחה (?)
אנונימית