7 תשובות
כן אבל לא איתך
את רוצה ?
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימית
:ברור שרוצה, אבל לא מצאתי אף אחד שווה מספיק".
"ברור שרוצה. למה, מצאת לי מישהו ששווה לעשות סקסטינג איתו?"
"ברור! סקסטינג וקורונה, אלה שתי השאיפות שלו כרגע".
"לא. לא נצליח לשמור על מרחק של שני מטרים".
"ברור שרוצה. למה, מצאת לי מישהו ששווה לעשות סקסטינג איתו?"
"ברור! סקסטינג וקורונה, אלה שתי השאיפות שלו כרגע".
"לא. לא נצליח לשמור על מרחק של שני מטרים".
את רוצה לעשות או לא?
אתה רוצה שאני אסרס אותך?
מה הכיוון של השיחה את רוצה או לא?
באותו הנושא: