7 תשובות
שואל השאלה:
וו אנוהימית אנחנו לא לסבינות
אנונימית
יותר מדי צנוע לדעתי
"יותר מידי חנוק".
טו מאצ' בגדים
תני לי 2 דק ואת תישארי רק עם נעל
אנונימית
עוד מעט התחתון לא יהיה עלייך
אנונימית