9 תשובות
לא
לא
היה לי קראש. כבר לא.
כן חחח יש לי קראש מכיתה ז' עד עכשיו וזה אותו אחד :(
אה ועכשיו אני בכיתה ט'
שואל השאלה:
וואי..
שיהיה לך בהצלחה איתו❤
אנונימית
תודה בזמן האחרון אנחנו ממש סבבה שזה מעולה :))
כן
עכשיו אני בכיתה ט
כן אני בכיתה ח עכשיו והיה לי קראש מכיתה ז ועכשיו העיניינים בינינו ממש טובים (תכלס אנחנו כמעט זוג פשוט לא אמרנו את זה אבל ככה זה מרגיש משתי הצדדים) אני בעננים
אנונימית