13 תשובות
לא...
לא
לא
אבל זה לא הטמפרטורה הכי טובה....
קורונה זה 38+
אבל זה לא הטמפרטורה הכי טובה....
קורונה זה 38+
זה חום גוף רגיל אולי אפילו קצת קריר
זה ממש נמוך
חום הגוף הרגיל שלי הוא 37.5 - 37.7
חום הגוף הרגיל שלי הוא 37.5 - 37.7
לא
לא אלא אם יש לך כאב ראש וכל התסמינים של הקורונה
לא.. אחד התסמינים של קורונה זה 38 מעלות חום
לא
סביר להניח שהיית מתה
שואל השאלה:
אני לא מתה
אני לא מתה
אנונימית
אז אין לך 34.5 מעלות
באותו הנושא: