התחברות הרשמה

אפצי זה גם סימן לקורונה?

19 במרץ 2020, 15:26
קורונה    
5 תשובות
לא
ו
וניִל
שלילי.
S
Supremacy
לא חח
R
Rismfm
לא
c
chennai express
לא.
H
Hela
באותו הנושא:
סימנים לקורונה מהם הסימנים?
מי שחולה בקורונה ואז מבריא, זה אומר שהוא חסין לקורונה?
אפצי זה אחד מהתסמינים לקורונה?
קורונה זאת משפחת נגיפים שבה גם נמצא הסארס, אז למה לקורונה קוראים קורונה אם למשפחת נגיפים קוראים קורונה ?
אתם חושבים שהקורונה היא סימן של הטבע לעצור את פיצוץ האוכלוסין?
למה לקורונה קראו קורונה ?
מישהו יכול להסביר על הקורונה?לא הבנתי מה קורה ואיך זה נגרם?זה קשור לבירה קורונה?
קירור (צינון, שלשולים, טיפה רעידות) זה לא סימן לקורונה נכון?
האם הנגיף קורונה הוא סימן לאפוקליפסה?
מה הסימנים של הקורונה ?
מי קבע שיקראו לקורונה "קורונה"? (החיידק)