התחברות הרשמה

למה כולם מוחאים עכשיו כפיים? לא הבנתיי

19 במרץ 2020, 18:15
ישראל    
4 תשובות
לרופאים :)
י
ילדה של אבא.
להודות לצוותים הרפואיים על המאמץ
J
Jony :)
בשביל כל הצוות הרפואי והרופאים וכו ואנשים שעוזרים לכל מה שקשור לקורונה
ס
סתם עוד גולשת בסטיפס
לרופאים
M
Maayan :))
באותו הנושא:
אתם מוחאים כפיים עכשיו?
אתם מוחאים כפיים בסולדי?
רק ישראלים מוחאים כפיים בסוף הטיסה?
רק ישראלים מוחאים כפיים במטוס?
שאלה רצינית מאוד: כשיש את הפתיח של חברים אתם מוחאים כפיים?
למה כולם מוחאים כפיים בחוץ?
לא הבנתי למה מוחאים כפיים?
מה הייתם עושים אם בטקס של יום זיכרון היו מוחאים כפיים ?
למה כשמלצר שובר צלחת מוחאים כפיים?
רק אני לא אהבתי בסרטון הזה את התגובות והפרצופים של הקהל והשופטים עלייה? ואז שהיא התחילה לשיר כולם פתאום מוחאים כפיים.
למה רק ישראלים מוחאים כפיים לטייס כשהמטוס נוחת?