3 תשובות
קורה לי תמיד, את מדברת עם האנשים הלא נכונים
תחפשי מה הנושאים המעניינים בשבילך, ותדברי עליהם עם אחרים.
תבדקי גם, אולי קשה לך להקשיב לעשות של אחרים, למה שהם חושבים ומרגישים. תנסי לצאת מזה, תראי כל אחד בתור דבר חדש שאין עוד כמוהו, ומה שהוא אומר חדש לך.
אם זה מביישנות, תנסי לחייך, זאת התחלה שתגרום לשני להרגיש טוב ולדבר יותר מעניין וחי :)
בהצלחה!
תבדקי גם, אולי קשה לך להקשיב לעשות של אחרים, למה שהם חושבים ומרגישים. תנסי לצאת מזה, תראי כל אחד בתור דבר חדש שאין עוד כמוהו, ומה שהוא אומר חדש לך.
אם זה מביישנות, תנסי לחייך, זאת התחלה שתגרום לשני להרגיש טוב ולדבר יותר מעניין וחי :)
בהצלחה!
בהחלט מסכימה עם יוני2005.
ברגע שאני מדברת עם אדם שיש לי כימיה איתו, כל השיחה זורמת כמו כדור שלג אחד גדול.
אין הרבה כאלו.
הם צריכים להיות ממש בראש שלך בשביל שזה יעבוד ויהיה מעניין ברמות עבור שניכם.
קול, עכשיו צאי לדרך לחפש מישהו כזה ותעדכני כשמצאת.
ביי.
ברגע שאני מדברת עם אדם שיש לי כימיה איתו, כל השיחה זורמת כמו כדור שלג אחד גדול.
אין הרבה כאלו.
הם צריכים להיות ממש בראש שלך בשביל שזה יעבוד ויהיה מעניין ברמות עבור שניכם.
קול, עכשיו צאי לדרך לחפש מישהו כזה ותעדכני כשמצאת.
ביי.
באותו הנושא: