7 תשובות
1
אנונימית
יש אנשים שאין להם בעיה להיות רחוקים מהבית ואפילו אוהבים את זה ויש אנשים שלא אוהבים, הכל תלוי למה אתה יותר מתחבר (:
1
1 נשמע טוב
זה החלטה שלך אבל פנימייה תתן לך הרבה יותר...
זה החלטה שלך אבל פנימייה תתן לך הרבה יותר...
אני אישית הייתי בוחרת בפנימייה..
אבל אל תעשה את הבחירה הזאת לפי מה שאחרים חושבים כי בסוף תצטער.
תיקח את הזמן ותחשוב טוב טוב מה אתה רוצה
אבל אל תעשה את הבחירה הזאת לפי מה שאחרים חושבים כי בסוף תצטער.
תיקח את הזמן ותחשוב טוב טוב מה אתה רוצה
באותו הנושא: