5 תשובות
כן יאללה
5 בבוקר מה פוליטיקה עכשיו
רק ביבי
שואל השאלה:
למה לא לבחור בו בגלל שהוא יותר ימני מביבי?
אנונימית
פשוט לימינה יש איזה ארבע אנשים מתוך 8 מוצלחים ביותר ואצל הליכוד מתוך 30 8
תכלס מי שאין לו אידאולוגיה חרדית כמוני אני מאד ממליץ לו לבחור בנט בהרבה יותר מביבי