התחברות הרשמה

אפשר לרשום ככה?I'm coughing, Do i have a worry about?

18 במרץ 2020, 10:57
משפט    
עדיין לא התקבלו תשובות
באותו הנושא:
אפשר לרשום should I have to said him thanks?
מעצבן לרשום אי אפשר אפשר פשוט לרשום איפשר?
למה אומרים Dont worry ולא Doesnt worry?
איך לרשום have been או was?
איך זה שאסור לרשום יותר מ2 אותיות כפולות אבל אפשר לרשום חחח?
לרשום לו כדאי לך?העלתי סטורי ורשמתי be careful with me והקראש רשם i will dont worry לרשום לו כדאי לך ? או אתה צריך?
"You have resturant" או "You have a resturant"?
נכון לרשום - have you ever been in a place that made you feel happy ?
אומרים באנגלית 1.they have really nice time 2.They have *a* really nice time
זה נכון לרשום למישהו באנגלית ככה? Baby have a good night (שיהיה לך לילה טוב )
איזה משפטי תיאור אני יכולה לרשום חוץ מ have /has