התחברות
הרשמה
לרשום לו כדאי לך?העלתי סטורי ורשמתי be careful with me והקראש רשם i will dont worry לרשום לו כדאי לך ? או אתה צריך?
יש לכם גם רעיון?
14 בספטמבר 2019, 20:50
זיהוי שירים
הידלקות
עריכת תמונות
משפט
3 תשובות
כדאי לך
פ
פיטר מרפי
כדאי לך
מ
מישהו שמן
כדאי לך
I
Idk:)
באותו הנושא:
העלתי סטורי ורשמתי שאלוהים יקח אותי ומישהו רשם לי אמן מה לרשום לו?
כדאי לי לרשום לילד שאני בקטע שלו בהצלחה על סטורי שהוא העלה שיש לו תחרות?
העלתי סטורי ורשמתי שאלוהים יקח אותי ומישהו רשם לי אמן מה לרשום לו? בצחוק
זה תקין לרשום my best לחברה הכי טובה שלי? העלתי תמיד ורשמתי את זה
העלתי סטורי ורשמתי עליו משפט באנגלית ומישהו רשם לי דברי עברית מה את משחקת אותה בקיצור " מה לענות לו?
העלתי אתמול סטורי לאינסטגרם, צילמתי ורד ורשמתי: קנה לי פרח עם סמיילי מאוהב ותייגתי את ידיד שלי.
העלתי אתמול סטורי ורשמתי שאני מסריחה כמו החיים כי הייתי בעל האש, הקראש רשם לי
העלתי תמונה של האייפון החדש שלי וידיד הגיב לי (סטורי) "וואווii איזה יפה תתחדשי מה לרשום לו? היינו ידידים טובים פעם
העלתי סטורי שלי ורשמתי שהסתנוורתי(זה היה עם פלאש אחורי ילד מהשכבה הגיב לי הסתנוורתי מהיופי, מה אני יכולה לרשום לו על זה?
העלתי לסטורי אותי ורשמתי תמיד יש סיבה לחייך תמצא אותה והקראש רשם לי במקרה הזה זה את מה לרשום לו ? לרשום לו חחח לאביו?
זה פדחני לרשום לילד שאני אוהבת והוא מהעיר שלי הי על הסטורי? מה כדאי לי לרשום לו על סטורי שהוא העלה