3 תשובות
זה שלילי
לא בהכרח.
יכול להיות שהכוונה היא לאדם שמפרט, מסביר, מנמק, מרחיב, מציג נתונים ומבסס את הדעה שלו ולא בהכרח במובן השלילי. זה החברה שלנו מציגה משהו כדבר שלילה ומתייחסת אליו בתור משהו שלילי (במקרה הזה - "לטחון את הראש") לא אומר שזה באמת שלילי, מפני שיכול להיות למושג פירוש חיובי. גם לי אמרו בעבר שאני "חופר" בגלל שאני "מדבר יותר מדי" ולא מקצר את מה שאני רוצה להגיד. זה לא בהכרח משהו רע לדבר הרבה, להפך, לדעתי זה עדיף להרבות במילים מאשר בקושי לדבר ולענות ב"כן" ו"לא".
יכול להיות שהכוונה היא לאדם שמפרט, מסביר, מנמק, מרחיב, מציג נתונים ומבסס את הדעה שלו ולא בהכרח במובן השלילי. זה החברה שלנו מציגה משהו כדבר שלילה ומתייחסת אליו בתור משהו שלילי (במקרה הזה - "לטחון את הראש") לא אומר שזה באמת שלילי, מפני שיכול להיות למושג פירוש חיובי. גם לי אמרו בעבר שאני "חופר" בגלל שאני "מדבר יותר מדי" ולא מקצר את מה שאני רוצה להגיד. זה לא בהכרח משהו רע לדבר הרבה, להפך, לדעתי זה עדיף להרבות במילים מאשר בקושי לדבר ולענות ב"כן" ו"לא".
יש לזה קונוטציה שלילית...
באותו הנושא: