5 תשובות
תעשי בייביסיטר, עכשיו המון רוצים שישמרו להם על הילדים, אז תבקשי שההורים יביאו אלייך את הילדים :)
Spo
תעשי משלוחים
לצערי שלב ראשון בואי נוודא שאין בעיה לצאת החוצה
כי כסף בא כסף הולך אבל הבריאות שלך ושל המשפחה שלך הרבה יותר חשובה
לבנתיים פשןט בלי בקשות ובלי לקנות מותרות
כשהמצב בארץ יחזור להיות טוב פשוט תעבדי כדי לכלכל את עצמך (מבחינת מותרות)
אין הרבה מה לעשות במצב הזה, רק לנסות לחסוך בהוצאות.
סתרת את עצמך עכשיו חחח, את יכולה אולי להתחיל לעשות בייביסיטר או משהו בסגנון כי המון הורים עכשיו מחפשים את זה וזקוקים לזה