3 תשובות
תאכלי חביתה
אורז
פסטה
פתיתים
עוף
שניצל
גם אם זה סתם להוציא מהמקרר ולחמם
טוסט סלט גבינות
עדיף שבכללי תמאלי יותר את התפריט היומי שלך זה בכלל לא טוב לאכול רק משו קטן בבוקר... כנראה שכשתאכלי עכשיו היה לך קצת כאב בטן כי הגוף שלך לא התרגל לזה במהלך היום אז את יכולה פשוט לאכול בהדרגה...
לחם עם ממרח כלשהו/ פרי/ ירק
באותו הנושא: