5 תשובות
שואל השאלה:
שימו לב שלא הכללתי אלא אמרתי סוג האנשים האלה.
שימו לב שלא הכללתי אלא אמרתי סוג האנשים האלה.
אנונימית
הם בדרך כלל אנשים שנפגעים בקלות, או צריכים להרגיש "מעל" מישהו.
אם זה לא זקנים (שבאמת צריך לפנות להם את הדרך) אז זה סתם אנשים שמתלוננים על הכל. תתעלם
אם זה לא זקנים (שבאמת צריך לפנות להם את הדרך) אז זה סתם אנשים שמתלוננים על הכל. תתעלם
שואל השאלה:
ניסיתי לא לתת לזה להשפיע עלי אבל זה אשכרה קצת פגע בי
כשאנשים רואים אותי בתור משהו שונה לגמרי ממה שאני באמת. אני הכי ההפך מבן אדם לא מכבד.. אבל בסדר
ניסיתי לא לתת לזה להשפיע עלי אבל זה אשכרה קצת פגע בי
כשאנשים רואים אותי בתור משהו שונה לגמרי ממה שאני באמת. אני הכי ההפך מבן אדם לא מכבד.. אבל בסדר
אנונימית
זאת אשמתם, והם לא יכולים להשפיע על מי שאת :)
שיחיו באשליות שלהם
שיחיו באשליות שלהם
צודקת
באותו הנושא: