6 תשובות
אין לך סיבה, תנשמי ותרגעי ובדרך כלל כולם עוברים טסט פנימי
אל תדאגי:) קטן עלייך
רק לי ביטלו את הטסט בגלל הקורונה?

ולשאלה, תנשמי ותירגעי, אין סיבה שלא תעברי, אם המורה שלך הגיש אותה כנראה שאת מוכנה
אוי רק עכשיו ראיתי שזה מלפני 13 שעות, בטח כבר עשית את הטסט פנימי, איך הלך לך?
שואל השאלה:
עברתי חח חצי מהזמן הבוחן היה בטלפון או דיבר איתי על הקורונה הזאת
אנונימית
כל הכבוד! בהצלחה בדבר האמיתי