3 תשובות
ikr הם מוצאים את התלמידים אשמים בכך שיש קורונה ואז מעמיסים מהחופש הגדול
אני בהלם איזה חוצפנים
אם ככה אני לא לומדת בלמידה מרחוק
אם ככה אני לא לומדת בלמידה מרחוק
אף אחד לא אמר שבטוח לוקחים לנו מהחודש הגדול. היום דיברנו על זה עם המחנך שלי והוא אמר שבגלל שאנחנו לומדים במחשב אז לא יקחו. אם יחליטו להפסיק בלמידה במחשב אז זה דבר אחר
אנונימית
באותו הנושא: