12 תשובות
סוף סוף מישהו ראוי, איכותי ומנהיג אמיתי
מקווה שלא יקרה משהו בלתי הפיך
ממתי, אין כלום בחדשות?
סוף סוף!!! ביי ביבי
אנונימית
מזעזע בעיניי עדיף את ביבי מאשר המגמגם שבעד ערבים
אוי ואבוי.. קורונה, גנץ ראש ממשלה ואסטרואיד זה ממש קץ הימים
אנונימי
אמן ברוך שפטרנו מעונשו של זה (עונשו של ביבי)
הוא לא ראש הממשלה עכשיו
אנונימית
נוראי!!!
הוא פשוט לא מבין בפוליטיקה איך שמים את הבן אדם הזה להיות ראש ממשלה
הוא באמת?
מה?זה בדוק הוא ניהיה ראש ממשלה המטומטם הזה?
אנונימית
באותו הנושא: