7 תשובות
כבר באמת שאין לי מושג
סוף העולם מתקרב
אנונימית
לא.
עד שליברמן לא יחליט מהו מקומו אנחנו נמשיך להיות במצב לא ידוע.
ממשיכה לקוות ולהאמין שביבי יקח את הבחירות!
ממשיכה לקוות ולהאמין שביבי יקח את הבחירות!
לפי הסקרים זה פשוט ישאר באותו מצב
ממשלה טובה היא ממשלה של אנשים ישרים שמאחדים את כל ישראל
אנונימי
לא תראה, המנדטים יהיו די דומים, בכל זאת, רובנו לא משנים את ההצבעה שלנו וגם שום דבר ביכולות והמסוגלות של הפוליטיקאים לנהל משא ומתן קואליציוני לא השתנה. ממשלת אחדות, אם המסוגלות של המפלגות תשתנה, יכולה לקרות. אני חושבת שהפעם תהיה אופציה חדשה שתהיה מונחת על השולחן - כחול לבן עם מפלגות ימניות, עם ימינה וליברמן ועוד. אבל איך אני רוצה שהיא תראה? ממשלת שינוי אמיתית כפי שהובטח, ממשלת מרכז-שמאל, עם העבודה-מרצ ובתמיכה של הרשימה המשותפת. ממשלה כזו תוביל שינוי אמיתי, בחינוך, ברווחה ובביטחון. תעשה מאבקים ומהפכים פמיניסטיים, למען חופש דת וליברליות.
באותו הנושא: