התחברות
הרשמה
לא אכלתי כלום ולא שתיתי כלום לחכות ל3 לאכול או עכשיו?
14 במרץ 2020, 14:27
אוכל
מתכונים
רעב
2 תשובות
מה זה משנה אם בשלוש או עכשיו-
ת
תַּסְבִּיכִים
לא משנה ככ זה רק חצי שעה אם את רעבה אז עכשיו
..
באותו הנושא:
זה בסדר שלא אכלתי כלום כבר 24 שעות רק שתיתי מים?
לא אכלתי כלום כבר יומיים ולא שתיתי הרבה, הגיוני שאני רועדת?
לא אכלתי כלום ולא שתיתי כלום כל היום כי שחכתי להביא אוכל והיום זה מסוכן? אני אמות בחום הזה בגלל זה?
לא אכלתי ולא שתיתי כלום 24 שעות עד כמה זה נורא מ 1-10?
אני לא אכלתי כלום היום ולא שתיתי כלום, ואני גם לא מתכוונת לאכול או לשתות כל היום, זה נורא?
לא אכלתי עד עכשיו כלום ואני גם לא כזה רעבה, לאכול משהו או לחכות לרעב?
אם לא אכלתי כלום היום אבל שתיתי 10 שלוקים קטנים, זה משמין?
אני אחרי אימון ויש לי בחילה משוגעת לא אכלתי כלום היום אבל שתיתי מלא תוך כדי
זה נראה לכם הגיוני שכבר חמש ימים לא אכלתי כלום כי אין כלום בבית?
לא אכלתי ולא שתיתי היום כלום ויש לי עכשיו בחילה מה עדיף לאכול?
לא אכלתי כלום היום, ביכלל ביכלל רק שתיתי מים וזהו וכואב לי הראש זה בגלל זה?