8 תשובות
זה מהמם ממש.
הייתי ממליצה לעשות קצת יותר רווחים בין השורות כדי שיהיה יותר סדר בעין אבל את כותבת מהמם
הייתי ממליצה לעשות קצת יותר רווחים בין השורות כדי שיהיה יותר סדר בעין אבל את כותבת מהמם
פאק זה מהמם !! אני יכולה לשאול מה קרה ?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה
עכשיו אעשה את הרווחים
תודה רבה
עכשיו אעשה את הרווחים
אנונימית
שואל השאלה:
בן דוד שלי נפטר..
בן דוד שלי נפטר..
אנונימית
אמלה, אהבתי ממש.
משתתפת בצערך ...
כל דבר שאת צריכה את יכולה לפנות לפרטי :)❤
כל דבר שאת צריכה את יכולה לפנות לפרטי :)❤
מצטערת לשמוע.. זה נורא
כתבת יפה ונוגע ללב :(
כתבת יפה ונוגע ללב :(
וואו, מהמם. ומשתתפת בצערך
באותו הנושא: