8 תשובות
זה מהמם ממש.
הייתי ממליצה לעשות קצת יותר רווחים בין השורות כדי שיהיה יותר סדר בעין אבל את כותבת מהמם
פאק זה מהמם !! אני יכולה לשאול מה קרה ?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה
עכשיו אעשה את הרווחים
אנונימית
שואל השאלה:
בן דוד שלי נפטר..
אנונימית
אמלה, אהבתי ממש.
משתתפת בצערך ...
כל דבר שאת צריכה את יכולה לפנות לפרטי :)❤
מצטערת לשמוע.. זה נורא
כתבת יפה ונוגע ללב :(
וואו, מהמם. ומשתתפת בצערך