7 תשובות
שואל השאלה:
היא אמרה שאין בעיה שהוא יבוא אבל אמרתי לה אמא אפשר חיבוק ואז היא אומרת לי אמרו שאסור להתחבק ולהתנשק -_- איזה ייבוש
היא אמרה שאין בעיה שהוא יבוא אבל אמרתי לה אמא אפשר חיבוק ואז היא אומרת לי אמרו שאסור להתחבק ולהתנשק -_- איזה ייבוש
אנונימית
שואל השאלה:
לא כל מי שעושה אפצי הוא חולה וואי אנשים
לא כל מי שעושה אפצי הוא חולה וואי אנשים
אנונימית
היא מגזימה לגמרי, תסבירי לה שזה סתם היסטריה
שואל השאלה:
אבל אין איסור באמת שאומר לא לגעת באנשים מוכרים נכון? רק אלה שנמצאים בבידוד או משהו
אבל אין איסור באמת שאומר לא לגעת באנשים מוכרים נכון? רק אלה שנמצאים בבידוד או משהו
אנונימית
מומלץ להימנע כמה שאפשר ממגע עם אנשים, אין בזה דבר היסטרי, לא מאמין שזה איסור אך כן המלצה.
היא אומרת את זה מדאגה תנסו להימנע ממגע שהוא לא הכרחי לפחות לתקופה הקרובה
היא אומרת את זה מדאגה, ואפשר להבין גם אותם החולים חשבו כמוך ואת לא יכולה לדעת אם יש לו משהו או לא כי לפעמים התסמינים מתחילים רק אחרי שבועיים, עדיף להמנע ממגע, תעשי את השיקולים שלך
באותו הנושא: