3 תשובות
אבל זה רק סופשבוע, יש לך את רוב הזמן עם אמא שלך
אנונימית
היי.
גם ההורים שלי גרושים :)
עם החברה של אבא אנחנו לא נפגשים לא משנה כמה אני רבה איתו (וזה הרבה מאוד)
הכל פותרים בדיבור.
אם זה מפריע לך תגידי לאמא שלך שתגיד לו את זה שאת רוצה להיות איתה לבד.
תגידי לה שתציין גם שהיא לא רוצה שום הפתעה.
אולי גם תעשי כמו יום כיף רק שלך ושל אמא שלך ואז יהיה לכם גם קצת זמן איכות.
אם עדין לא קורה כלום,
תלכי לישון אצל חברה שבת רק כדי כמו "להראות" לאמא שלך כמה זה מפריע לך.
גם ההורים שלי גרושים :)
עם החברה של אבא אנחנו לא נפגשים לא משנה כמה אני רבה איתו (וזה הרבה מאוד)
הכל פותרים בדיבור.
אם זה מפריע לך תגידי לאמא שלך שתגיד לו את זה שאת רוצה להיות איתה לבד.
תגידי לה שתציין גם שהיא לא רוצה שום הפתעה.
אולי גם תעשי כמו יום כיף רק שלך ושל אמא שלך ואז יהיה לכם גם קצת זמן איכות.
אם עדין לא קורה כלום,
תלכי לישון אצל חברה שבת רק כדי כמו "להראות" לאמא שלך כמה זה מפריע לך.
תלכי ותדברי עם אמא שלך,תסבירי לה שזה חשוב לך.מקסימום תלכי לישון אצל חברה ותזכרי שזה רק סופש:)
באותו הנושא: