2 תשובות
לא, לא מגזימים
אולי יש חלק גדול שאם ידבק יחטוף את זה קל אבל כל המבוגרים, ההורים, הסבים והסבתות בסיכון גבוה מאוד.
אם לא ניזהר אנחנו חלילה יכולים להדביק הרבה מאוד מבוגרים אן כאלה שהמערכת חיסונית שלהם חלשה.
אז ממליצה שיתחיל להיות לך אכפת, לא ממך, אלא לאחרים, לאלה שבסכנה.
אל תקלו ראש בנוגע לזה, זה לא צחוק
אנונימית
לא
כל הנחיה שתהיה זה חשוב וחובה להישמע לה