14 תשובות
כן.
אנונימית
כן רק עניין של זמן
כמו שאמרת אין לדעת
אנונימית
הוא יגיע
מאיפה שמעת על זה? אני לא שמעתי על שום דיווח כזה
חדשות
בטלוויזיה? אני חיפשתי באינטרנט לא מצאתי כלום.. יש לך קישור?
לא ניראלי באמת מישהו נפטר מזה
לא ניראלי באמת מישהו נפטר מזה
אולי
דווקא יש לי תחושה שהוא לא יגיע לפה ואם כן זה יהיה במקרים בודדים ולא כמו בסין
חחח ידוע
ולמה צריך לעשות לי מינוסים
רשמתי את זה כשלא היה פה כלום עדיין
אבל תודה
ולמה צריך לעשות לי מינוסים
רשמתי את זה כשלא היה פה כלום עדיין
אבל תודה
בוקר טוב לכולם.
הנגיף כבר בארץ
מישהו אתמול\היום נפטר בעקבות הנגיף בתל אביב
ואנשים חלו בזה ועברו לבידוד וטיפול
הנגיף כבר בארץ
מישהו אתמול\היום נפטר בעקבות הנגיף בתל אביב
ואנשים חלו בזה ועברו לבידוד וטיפול
אני אחפש ראיתי את זה מחברים שלי
הגיע הגיע
77 חולים
77 חולים
אנונימית
באותו הנושא: