התחברות
הרשמה
עבר עלי יום נוראי, גם בלימודים בבוקר וגם בערב רבתי עם חברה ועם ההורים, מרגישה שהכל מתחרבש לי, כלום לא הולך!
12 במרץ 2020, 18:28
בוקר
מצב רוח
לילה
2 תשובות
גם לי!,
זה מעצבן רצח!
אני בוכה עם חברה שלי
א
אריאנטור לנצח
תשתפי מישהו,תמיד עוזר,ותזכרי שלכולם יש ימים מעצבנים וקשים
C
Chris Evansss
באותו הנושא:
אין לי כוח להתקלח ולא התקלחתי מרביעי בערב זה יהיה נוראי להתקלח מחר בבוקר? בדרךכלל מתקלחת כל יום
נוראי ללבוש היום בערב ג'ינס ארוך?
באיזה שעה אתם קמים בבוקר בזמן הלימודים ובאיזה שעה אתם מתחילים לימודים?
אז מה עדיף שעתיים ספורט בבוקר ושעתיים בערב / שעה בבוקר , שעה בצהריים ובערב שעתיים ?
לא התקלחתי מחמישי בערב כדי לי להתקלח מחר בבוקר או כבר מחר בערב?
למה תמיד שאני קם בבוקר יש לי סירחון נוראי מהפה גם אם צחצחתי לילה קודם?
אתמול בערב רבתי ממש חזק עם אמא שלי, עכשיו המשפחה שלי עושה ארוחת בוקר, להצטרף? אני מפחדת שהיא תפתח את הריב ותהרוס לי
רבתי ממש עם אבא שלי בערב, וזה כבר יצא מפורפורציה
זה נוראי אם אני אלבש בערב ג'ינס ארוך?
שקילה בשעות הערב - כשנשקלים בערב המספר הוא הנכון או רק בבוקר?
מה עדיף לעבוד בוקר/ערב? (סיימתי לימודים כך שיש לי זמן פנוי) משמרת בוקר היא מ8 עד 4 וערב מ4 עד 10 גג..