6 תשובות
כן
קחי כדור
קחי כדור ותהיי בבידוד יומיים, אלה ההוראות של משרד הבריאות. אל תשחקי עם זה
לא לצאת !!
אנונימית
אל תקחי סיכון
דיווחת על זה במשרד הבריאות?
את צריכה לעשות בדיקה אם יש לך קורונה
עד כמה שזה לא סביר
אין דבר כזה זהירות יתר
את צריכה לעשות בדיקה אם יש לך קורונה
עד כמה שזה לא סביר
אין דבר כזה זהירות יתר
אנונימי
באותו הנושא: