6 תשובות
תמרחי קרם הגנה 3000
אנונימית
השתזפתי ב43 מעלות והיה לי ככ חם שהסתחררתי ואני חושבת שבאיזה שהוא שלב התחילו לי הזיות
אז עדיף שלא
אז עדיף שלא
מאוד
כן, תמרחי קרם הגנה
אם את לא שומרת על עצמך, שותה הרבה ומורחת קרם הגנה...כן.
כן
באותו הנושא: