3 תשובות
אם הם לא יהיו בבית ספר הם עדיין יסתובבו ויפגשו. זה יהיה מאוד מטומטם אם יבטלו את הלימודים ולא יכריזו על בידוד לכולם.
נכון, שלא יהיו מופתעים אחר כך כשמחר תהיה עליה ענקית במספר הנדבקים
מסכים.