8 תשובות
כלב, תמיד זה יהיה כלב.
ברור שכלב
הצחוק זהו חברו הטוב של האדם.
לשאלתך-יש מצב שכבר הטלפון
לשאלתך-יש מצב שכבר הטלפון
גם לי יש כלב ואני יותר איתנו מאשר הטלפון
חד משמעית גם וגם
עדיין כלב. כלב זה הדבר שהכי מוציא אותי מדיכאון, רק לחבק את הכלבים שלי גורם לי להרגיש טוב.. אבל ניסיתם פעם לחבק פלאפון?
טלפון לא קרוב לחבר , זה אוייב
ואין משהו במקרה הזה שיכול להחליף כלב כי באמת שהכלב זה החבר הכי טוב ואפילו יותר מזה.
ואין משהו במקרה הזה שיכול להחליף כלב כי באמת שהכלב זה החבר הכי טוב ואפילו יותר מזה.
כלב קל,
באותו הנושא: